sexta-feira, 25 de fevereiro de 2011

Ai, que pregzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lista de coisas, pessoas, declarações que são nada mais nada menos que sonífero para mim:

- Nova promessa da MPBzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Isso é Brasil, esse país lindo, com gente cheia de garrazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- O POVO BRASILEIRO, sempre felizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Maria Gadu, cantora maravilhosazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Shimbalaiêzzzzzzzzzzzzzzzzzz Parece Cássia Ellerzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Fulana está sempre sorrindo, nunca está de mau humorzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Beltrano é tão ALTO-ASTRALzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Ai, eu sou tão DE BEM COM A VIDAzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- "Escalopinho temperado com aroma de framboesas e molhinho rotizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"

- Isso é do bem. Fulano é do bem. Essa empresa é DO BEMzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. (como se empresas não visassem lucro)

- Trabalho numa ONG* (e me acho melhor que todo mundo) ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Gente monotemática. Turma monotemática. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Viver e não ter a vergonha de ser feliz, BRASILzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Gente que acha que tudo é preconceito. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- QUALQUER tipo de militante. Tentou catequisar? Se acha melhor que todo mundo? Só fala sobre isso? ZZzZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (incluo aqui blogueiras feministas que só sabem falar sobre os direitos da mulher. Desculpe, acho chato)

- Quem faz pose de intelectualzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

- Isso é hype, isso é cool, lugar hypado, lugar bombantezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Cris Barros falando de sua parceria com a OX. "É uma coleção YOUNG, COOL, FUN". Só que ela fala "yãn, cu, fã"zzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzz. Fale em Português, caralho.

- O Brasil é o melhor país do mundozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Update: Jac. lembrou de algo MUITO Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:

- É invejazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZ.

(* ONGs são legais. O que não é legal é quem trabalha em ONG e acha que é a salvação do mundo todo)

8 comentários:

O coruja disse...

Ha ha ha (é assim que vc gosta das risadas né? E não rsrsrsrsrsrs) Muito bom!! Na minha lista também estão: novela das oito, BBB e esposa contando como foi o dia de trabalhzzzzzzzzzzzz.

Camila disse...

Pô Ivan, ouvir o dia de trabalho da esposa/marido faz parte das obrigações conjugais, não tem jeito não! :)

O coruja disse...

Mais uma pra minha lista: obrigações conjugzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Brincadeirinha, concordo com vc Chu, mas algumas obrigações conjugais são extremamente zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jac. disse...

Concordo com cada ponto! Só quero acrescentar a infalível "é invejaZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"

tungkaran hati.blogspot disse...

Blog marche….! Votre blog est super

Caco disse...

hahahahahahahahahahahha
sensacional.
ri litros de sangría aqui.
porque você sabe, né, apesar de morar fora, eu tenho orgulho do meu zzzzz país zzzzzzzzzzzzzz

bjs
CACO

Kel disse...

Na minha eu incluiria
Minha igreja é melhor que a sua zzzzzzzz
Minha faculdade é fodazzzzzzzzzzzz

Quase MORRO de rir aqui!
Adoro os neologismos xD

Carol Textor disse...

Durmo com 90% da lista, mas o "de bem com a vida" é top